Λογιστικό γραφείο GDLOGIC, κατασκευές ιστοσελίδων, κατασκευές e-shop, κατασκευές προγραμμάτων, ασφάλειες εθνική ασφαλιστική, Λογιστικά Β’ Κατηγορίας, Απλογραφική Μέθοδος, Λογιστικά Γ’ Κατηγορίας, Διπλογραφική Μέθοδος, Λογιστικές υπηρεσίες για ιδιώτες, επανασχεδιασμός ιστοσελίδων, επανασχεδιασμός e-shop, wordpress site, woocommerce e-shop, responsive web design, responsive e-shop woocommerce, responsive site wordpress, φορολογικά νεά, φορολογικά άρθρα

Χαρακτηριστικά «επιχειρηματικού πολέμου» λαμβάνει ημέρα με την ημέρα η υπόθεση «πλαστικό χρήμα». Ολόκληροι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν αρχίσει τα «μπρα ντε φερ» με τις τράπεζες καθώς βλέπουν τα ποσά που παρακρατούνται να αυξάνουν.

Με το άνοιγμα της αγοράς των ηλεκτρονικών πληρωμών, έχει… μυρίσει το άρωμα του χρήματος καθώς οι προμήθειες από τις συναλλαγές υπολογίζεται ότι μπορεί να ξεπεράσουν ακόμη και τα 150 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση. Η αγορά αναζητά σημεία ισορροπίας καθώς:

1. Εντός του ίδιου κλάδου, επιχειρήσεις πληρώνουν διαφορετικά ποσοστά προμηθειών με αποτέλεσμα εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου να μιλούν ακόμη και για «αθέμιτο ανταγωνισμό».

 

2. Σε τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας όπου τα περιθώρια κέρδους είναι χαμηλά –ως χαρακτηριστικά παραδείγματα αναφέρονται ο κλάδος των καυσίμων, τα supermarket ακόμη και τα παντοπωλεία ή τα περίπτερα- οι προμήθειες που ζητούν οι τράπεζες (παρά τις μειώσεις εξακολουθούν να φτάνουν ακόμη και στη μια ποσοστιαία μονάδα) οι επιχειρηματίες βλέπουν τα καθαρά τους κέρδη να μειώνονται εξαιτίας της συνεχούς μετατόπισης τζίρου από το «μετρητό» στην κάρτα. Δεν λείπουν μάλιστα και οι… απειλές περί μετακύλισης της προμήθειας στον τελικό καταναλωτή.

3. Σε ελεύθερους επαγγελματίες και τομείς επαγγελματικής δραστηριότητας όπου τα περιθώρια κέρδους είναι είτε μεγάλα είτε αδιευκρίνιστα, η κάρτα φέρνει τα πάνω κάτω όσον αφορά στον τρόπο πληρωμής. Δεδομένου ότι η ηλεκτρονική πληρωμή «φαίνεται» τόσο στις φορολογικές όσο και στις ασφαλιστικές αρχές, το παζάρι θα γίνεται για το αν θα κοπεί η απόδειξη ή όχι: η πληρωμή με κάρτα, τεχνικά θα κοστίζει περισσότερο ως μέσο «πίεσης» προς τον καταναλωτή να πληρώσει με το «μαύρο χαρτονόμισμα».

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο www.forologikanea.gr

 

 

Φορολογικά Νεά